Handelsbetingelser

Generelle vilkår

Generel Information

Firmaet bag Lingerishoppen.dk hedder Ehsshield

Firma:

Ehsshield

Enkeltmandsvirksomhed

CVR nr. 39889730

Bugthusene 48A, 8250 Egaa, Denmark, Europe.

E-mail: ehsshieldcom@gmail.com

Ingen telefon

EU

  • Vi følger love og regler i Danmark og EU.
    Dette er også betingelsen for kunder fra lande uden for EU.

Betaling

  • Betalinger med kreditkort gennemføres via Yourpay.

  • Der opkræves ingen gebyrer for kreditkort.

  • Hvis du betaler via bankoverførsel, er du ikke beskyttet af ordningen

Fragt

Fragt og håndtering

Alle pakkerne sendes fra Danmark, Europa.
Vi bruger UPS, Coolrunner eller Post Nord. Når pakken forlader Danmark, kan postfirmaet bruge et andet lokalt postfirma til at transportere pakken resten af vejen. I Europa foretrækker vi at bruge Coolrunner.
Tillad venligst ekstra tid til transport, når du bestiller fra producenter og tredjepartsmærker.
Ved bestilling uden for EU skal kunden betale importafgift på grund af reglerne og reglerne fra kundens land.
Vi foretrækker at bruge levering til din private adresse. I Danmark leverer nogle postvirksomheder kun store pakker til postkasser i nærheden af dit hjem. Det betyder, at store pakker kan leveres til en postkasse i nærheden af dit hjem.

Afbestilling

Når du køber hos os som forbruger, har du en 14-dages afkølingsperiode, hvor du har ret til at annullere købet.


Denne afkølingsperiode udløber 14 dage efter den dag, hvor du modtog dine varer. Hvis du har bestilt flere varer i samme køb, og de leveres separat, løber perioden fra den dag, du modtog den sidste vare.


Hvis købet består af flere forsendelser eller dele, bortfalder fortrydelsesretten 14 dage efter den dag, du modtager den sidste forsendelse eller den sidste del.


Perioden betyder, at du har 14 dage efter at have modtaget varerne til at fortælle os, at du vil annullere købet. Du kan sende en e-mail til ehsshieldcom@gmail.com eller gøre brug af den standard annulleringsformular, som du finder i slutningen af ​​forretningsbetingelserne.
Du kan ikke annullere købet ved at nægte at modtage varerne, medmindre du samtidig informerer os om det.


Annullering af en del af købet Hvis du vil annullere dele af dine købte varer
du har 14 dage efter at have modtaget varerne til at fortælle os, at du vil annullere købet. Du kan sende en e-mail til ehsshieldcom@gmail.com eller gøre brug af den standard annulleringsformular, som du finder i slutningen af ​​forretningsbetingelserne.


Hvis du har købt mere end en vare fra os, kan du returnere en eller flere varer, selvom de blev købt i en enkelt ordre.
Bemærk, at fragtomkostninger ikke refunderes, hvis du annullerer en del af dit køb.


Returnering af varerne
Når du har meddelt os, at du annullerer dit køb, har du 14 dage til at returnere varerne til os.
Du skal selv betale for returnering af pakken, og du hæfter, hvis den bliver beskadiget under transporten.


Nogle varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: metalnet og tunge metalgenstande.
Omkostningerne ved returnering af disse varer forventes at maksimere …

 


Ingen ret til annullering
Følgende aftaler kan ikke annulleres:
Leveringer af varer, der leveres i henhold til dine specifikationer, eller som har en klar personlig karakter.


Fortrydelsesret for forretningskøb
Hvis du bestiller specialbestilte produkter, der ikke er anført i webshoppen fra andre producenter eller sælgere (Lessemf eller Leblok) gennem Ehsshield, kan disse produkter ikke annulleres. Bestilt maling fra Leblok kan ikke annulleres.
Artiklens tilstand, når du returnerer den
Hvis værdien af ​​artiklen reduceres, og årsagen er, at du har brugt den på nogen måde ud over, hvad der var nødvendigt for at kontrollere artiklens type og egenskaber, og hvordan den fungerer, kan kun en del af købesummen tilbagebetales til du. Det beløb, der kan refunderes, afhænger af varens salgbare værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at kun fragtomkostningerne kan refunderes.


Vi anbefaler, at du returnerer artiklen i originalemballagen.
Hvis den originale emballage mangler, kan det reducere artiklens værdi.)
Refusion af købesummen
Hvis du annullerer et køb, får du dine penge tilbage. Hvis værdien af ​​artiklen reduceres, trækker vi det beløb, du er ansvarlig for.
Vi refunderer alle modtagne betalinger fra dig, inklusive leveringsomkostninger (som dog ikke gælder ekstra leveringsomkostninger, hvis du har valgt en anden leveringsform end den billigste standardleveringsform, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din meddelelse om, at du vil annullere aftalen.
Vi returnerer pengene med det samme betalingsmiddel, som du brugte til købet, medmindre andet er aftalt.
Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget artiklen, medmindre du sender dokumentation for, at du har returneret den.

 


Den returnerede vare skal adresseres til: Ehsshield, Bugthusene 48 a, 8250 Egaa, Danmark, Europa.
Vi accepterer kun pakker sendt direkte til denne adresse.

ansvarsfraskrivelse

Ansvarsfraskrivelse

Oplysningerne på dette websted eller fra Hjælpemiddel.dk eller  Ehsshield udgør hverken rådgivning eller anbefalinger.

Ehsshield giver ingen garantier.
Ehsshield hævder under ingen omstændigheder, at de varer, der sælges på dette websted, vil kurere sygdomme eller reducere symptomerne.

Klager

Klager

Når du handler med os som forbruger, finder loven om salg af varer anvendelse.
Dette betyder, at du har ret til at klage inden for 24 måneder.
Kontakt os, inden du returnerer artiklen.
Skriv en e-mail til ehsshieldcom@gmail.com, hvis du har en klage.
Du skal klage inden for en “rimelig tid”, efter at du har opdaget en mangel. Hvis du klager inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil det altid blive betragtet som inden for en rimelig tid.
Hvis en vare er brudt, beslutter Ehsshield, om varen skal returneres eller ej.
Du må ikke returnere en vare, før du kommer i kontakt med Ehsshield.
Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine fragtomkostninger (inden for grund). Artiklen skal altid returneres i passende emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan betale dine fragtomkostninger tilbage.
Når det er berettiget, send artiklen til:
Ehsshield, Bugthusene 48 a, 8250 Egå, Danmark, Europa.
Vi accepterer kun pakker sendt direkte til denne adresse.
Når du returnerer artiklen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Klager over Lebloks produkter vil gå gennem Ehsshield. Ehsshield vil derefter kontakte Leblok for yderligere information.
Hvornår og hvorfor ønsker Ehsshield, at en ødelagt vare returneres? Der kan være mange svar på det. Måske vil vi kontrollere, om varen er brudt. Måske vil vi returnere varen til producenten. I mange tilfælde vil vi kontrollere kvaliteten af ​​vores produkter.
I mange tilfælde ønsker vi, at kunden tager billeder af den ødelagte vare eller dokumenterer, hvad der er galt med varen.
Når du handler med os som forbruger, finder dansk lov om salg af varer anvendelse.
Hvis din klage er berettiget, betyder det, at du enten kan få genstanden repareret eller udskiftet, eller dine penge tilbagebetalt eller en reduktion i prisen afhængigt af den specifikke situation.
Når du modtager pakken, er det første, du skal gøre, at kontrollere pakkens tilstand udefra af pakken. Så skal du kontrollere indersiden og se, om der er noget i stykker. Hvis der er noget i stykker, skal du både kontakte rederiet og Ehsshield. Du skal kontakte rederiet med det samme. Det er vigtigt, at du kontakter begge. Så skal du tage billeder af den ødelagte vare og pakken. Det er lettere at indgive en klage til rederiet, når både kunden og sælgeren kontakter. Ehsshield vil indgive den endelige klage til rederiet.
Kontakt os, inden du returnerer artiklen.
Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine fragtomkostninger (inden for grund). Artiklen skal altid tilpasses i passende emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan betale dine fragtomkostninger tilbage.
Når det er berettiget, send artiklen til:
Ehsshield, Bugthusene 48 a, 8250 Egaa, Danmark, Europa
Vi accepterer kun pakker sendt direkte til denne adresse.
Når du returnerer artiklen, skal du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Hvornår og hvorfor ønsker Ehsshield, at en ødelagt vare returneres? Der kan være mange svar på det. Måske vil vi kontrollere, om varen er brudt. Måske vil vi returnere varen til producenten. I mange tilfælde vil vi kontrollere kvaliteten af ​​vores produkter.
I mange tilfælde ønsker vi, at kunden tager billeder af den ødelagte vare eller dokumenterer, hvad der er galt med varen.

Problemer?

Hvad kan vi gøre for at opnå den bedst mulige oplevelse?

Giv os besked, hvis du har problemer med varerne og produkterne. Ehsshield hjælper gerne, hvis vi kan.
Det er vigtigt for vores fremtidige produktforbedringer og for de bedst mulige valg, at vi ved, om der opstår problemer. Vi er her for at give de bedst mulige valg og kvalitetsprodukter til vores nuværende og fremtidige kunder. Vi takker dig for din hjælp i denne sag.

Persondata politik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler med os:
Navn, adresse, telefonnummer og e-mail-adresse.

Vi registrerer og videregiver de personlige oplysninger, der er nødvendige for at levere varerne til dig.
Vi bruger og registrerer dit navn, adresse, telefonnummer og e-mail-adresse hos postfirmaet.

 

Personoplysninger registreres hos Ehsshield og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Derudover arbejder vi med en række andre virksomheder, der gemmer og behandler data. Disse virksomheder behandler dataene udelukkende på vores vegne og må ikke bruge dem til deres egne formål.

Vi arbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, hvor dine data får tilstrækkelig beskyttelse.
På ehsshield.com er den person, der er ansvarlig for data Ehsshield.
Du har ret til at få at vide, hvilke detaljer om dig vi behandler.
Hvis du mener, at detaljerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I visse situationer er vi forpligtet til at slette dine personlige data, hvis du beder os om at gøre det. Disse kunne for eksempel være data, der ikke længere er nødvendige til det formål, vi brugte dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine personlige data behandles på en måde, der er i strid med loven. Du kan også skrive til os på: (indsæt e-mail-adresse).
Hvor du kan klage
Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, bedes du kontakte (indsæt kontaktoplysninger for den relevante person eller enhed i onlinebutikken). Hvis det ikke lykkes dig at finde en løsning, kan du sende en klage til centret til behandling af klager på:


Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
DK-8800 Viborg
www.forbrug.dk


Hvis du er bosiddende i et land uden for Danmark, kan du klage til EU-kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Standard annulleringsformular

Standard annulleringsformular (Denne formular skal kun udfyldes og returneres, når retten til fortrydelse udøves.)Til: EhsshieldAdresse: Bugthusene 48 a, Postnummer og by: 8250 Egaa, Danmark e-mail: ehsshieldcom@gmail.comJeg ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten i en købsaftale vedrørende følgendevarer / tjenester: ______________________________________________________________________________Bestilt, dato: _______________________________Modtaget dato: _______________________________Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________Forbrugerens underskrift: _________________________________________Dato: _________________

Har du nogen spørgsmål? Skriv til ehsshieldcom@gmail.com

Vi ses!

Vi håber, at du har haft en god oplevelse ved at handle hos os, og at du bliver glad for dit nye produkt!
Handelsbetingelserne blev sidst opdateret Juli 2021